pobierz Strukturę Organizacyjną w wersji pdf
Burmistrza Brzegu
z dnia 12 kwietnia 2013 r.
Regulamin Organizacyjny
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu
Rozdział I Postanowienia Ogólne
Rozdział II Zasady kierowania Ośrodkiem
Rozdział III Organizacja Ośrodka Pomocy Społecznej
Rozdział IV Zakres działania i kompetencji Kierownika oraz komórek organizacyjnych Ośrodka
Rozdział V Zasady funkcjonowania Ośrodka
Rozdział VI Postanowienia końcowe
Rozdział III
Organizacja Orodka Pomocy Społecznej
§7
1. Strukturę organizacyjnš Orodka stanowiš:
1) Kierownictwo Orodka:
1) Kierownik Orodka (K),
2) Z-ca Kierownika Orodka (ZK),
3) Główny księgowy (GK),
2) Komórki organizacyjne Orodka:
1) Dział Finansowo – Budżetowy (FB),
2) Dział Pomocy rodowiskowej (P),
3) Dział wiadczeń z Pomocy Społecznej (D),
4) Dział Administracyjno – Organizacyjny (AO),
5) Zespół ds. realizacji projektów (PR),
6) Dzienny Dom Pomocy, jako orodek wsparcia (DDP);
7) Punkt Pomocy Kryzysowej (PPK)
3) Samodzielne stanowiska pracy:
1) Konsultant ds. informatycznych/informatyk (IF)
2) Pomoc administracyjna lub inny pracownik, do którego obowišzków należš zadania z zakresu zamówień publicznych (ZP)
2. Zakres obowišzków i uprawnień ustala:
a) Dla Kierownika Orodka – Burmistrz Brzegu,
b) Dla Z-cy Kierownika Orodka, Głównego Księgowego, samodzielnych stanowisk pracy, Kierowników Działów, Koordynatora i księgowego projektu – Kierownik Orodka,
c) Dla pozostałych pracowników - Kierownicy Działów/ orodków wsparcia;
d) Dla członków zespołu ds. realizacji projektów – Koordynator projektu;
e) Dla osób zatrudnionych na podstawie umów zleceń w Punkcie Pomocy Kryzysowej, wietlicach opiekuńczo – wychowawczych z elementami socjoterapii, Klubie młodzieżowym – Kierownik Punktu Pomocy Kryzysowej;
f) Poza zakresem czynnoci Kierownik może udzielić pracownikom odrębnych upoważnień lub pełnomocnictw do załatwienia konkretnych spraw wynikajšcych z realizacji zadań Orodka
3. Strukturę Organizacyjnš Orodka przedstawia schemat organizacyjny stanowišcy załšcznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
4. Kierownik MOPS może likwidować i tworzyć nowe stanowiska pracy w ramach zatwierdzonej struktury organizacyjnej.
5. Do realizacji zadań mogš być powoływane zespoły zadaniowe.
6. Pracš poszczególnych działów kierujš kierownicy działów, orodków wsparcia, którzy odpowiadajš za organizację i efektywnoć działania, wykonywanie zarzšdzeń i poleceń Kierownika Orodka. Za całokształt pracy Orodka odpowiada Kierownik.
7. Kierownicy działów/ orodków wsparcia ponoszš odpowiedzialnoć za merytorycznš, formalnš i finansowš prawidłowoć oraz zgodnoć z przepisami prawa wykonywanych zadań, w tym przygotowanych przez siebie dokumentów i podejmowanych rozstrzygnięć.
Rozdział I Postanowienia Ogólne
Rozdział II Zasady kierowania Ośrodkiem
Rozdział III Organizacja Ośrodka Pomocy Społecznej
Rozdział IV Zakres działania i kompetencji Kierownika oraz komórek organizacyjnych Ośrodka
Rozdział V Zasady funkcjonowania Ośrodka
Rozdział VI Postanowienia końcowe
pobierz Regulamin w wersji pdf
pobierz Strukturę Organizacyjną w wersji pdf