• slider img 1 slider img 1

Punkt Pomocy Kryzysowej


Punkt Pomocy Kryzysowej w Brzegu zajmuje się bezpłatnym poradnictwem w zakresie:

- psychologicznym
- terapeutycznym
- socjalno-prawnym
- pedagogicznym
- uzależnień

Przejdź do strony →

Pracownia Orange

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej wraz z Fundacją Centrum Aktywnego Wsparcia zapraszają do  skorzystania z oferty Pracowni Orange, która mieści się na ulicy Piastowskiej 29a w Brzegu. Pracownia Orange to multimedialna świetlica wyposażona w 3 komputery z dostępem do internetu...

Przejdź do strony →

Brzeskie Centrum Seniora

 

Brzeskie Centrum Seniora (BCS) to miejsce spotkań dla osób w wieku 60+

 

Strona w budowie 

 Facebook

 Przejdź do strony →

Telefon kontaktowy

77 404 58 21

 

Drukuj

Informacja

administrator włącz .

Uwaga!!! Ewakuacja mieszkańców terenów zagrożonych zalaniem

Burmistrzyni Brzegu informuje, że w związku z prowadzoną akcją przeciwpowodziową, ogłaszamy kolejną ewakuację mieszkańców ul: Grobli, Plac Drzewny, Wał Śluzowy, Błonie, Nadodrzańska, Nadbrzeżna, Cegielniana i Strzelecka.

Osoby ewakuowane będą podejmowane spod domów, przygotowanym transportem lub dostarczane przez straż pożarną do miejsca zbiórki. Osobom starszym i schorowanym zostanie udzielona pomoc.

Osoby podlegające ewakuacji prosimy o przygotowanie najpotrzebniejszych rzeczy osobistych, lekarstw oraz dokumentów.

Akcję koordynuje Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu. Wszelkie pytania prosimy kierować pod numer – (77) 416 99  93.

Ważne numery kontaktowe:

(77) 416 99 50 – Stały dyżur informacyjny w Urzędzie Miasta

Przypominamy numery alarmowe:

112 – Centrum powiadamiania ratunkowego

997 – Policja

998 – Straż pożarna

999 – Pogotowie ratunkowe

991 – Pogotowie energetyczne

992 – Pogotowie gazowe

993 – Pogotowie ciepłownicze

(77) 416 22 44 – Pogotowie wodno-kanalizacyjne

512 980 970  – Ratownictwo Wodne Brzeg

Potrzebę odebrania zwierząt do sprawowania opieki do czasu ustabilizowania sytuacji powodziowej należy zgłaszać do personelu schroniska Przytul Psisko. Zwierzęta będą tam zaopiekowane do czasu ustąpienia następstw powodzi. Zgłoszenia pod numerem telefonu: 535 955 515.

 

Drukuj

Ogłoszenie

administrator włącz .

W związku z wprowadzeniem stanu alarmu przeciwpowodziowego dla Gminy Brzeg oraz rozpoczęciem akcji ewakuacyjnej mieszkańców zagrożonych zalaniem terenów informuję, iż w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzegu wprowadzono całodobowe dyżury pracowników.

Jednocześnie informuję, iż w sprawach dotyczących pomocy społecznej interesanci przyjmowani są w normalnych godzinach pracy Ośrodka tj. 7.15- 15.15

Całodobowy alarmowy nr telefonu: 77 416 99 93

Wszelkie informacje na temat aktualnej sytuacji powodziowej oraz działań podejmowanych przez służby będą publikowane na stronie Urzędu Miasta Brzeg i Facebooku.

Załącznik – zarządzenie Kierownika

 

Drukuj

Informacja

administrator włącz .

https://brzeg.pl/aktualnosci/135693-zarzadzenie-w-sprawie-wprowadzenia-stanu-pogotowia-przeciwpowodziowego/

Drukuj

Nie-Sami-Dzielni – rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne – III edycja

administrator włącz .

 

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w Ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027 Priorytet 07 - Fundusze Europejskie wspierające usługi społeczne i zdrowotne w opolskim, Działanie 07.01 - Usługi zdrowotne i społeczne oraz opieka długoterminowa.

W projekcie zaplanowaliśmy następujące działania:

 

·         Utworzenie Domu Dziennego Pobytu w Gminie Kluczbork (przebudowa, remont budynku, zakup wyposażenia oraz uruchomienie w nim Domu Dziennego Pobytu dla 43 uczestników).

·          Rozwój mieszkalnictwa wspomaganego:

- Gmina Głubczyce (budowa budynku, wyposażenie i uruchomienie 4 mieszkań wspomaganych dla 4 osób, wsparcie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej);

- Gmina Krapkowice (budowa budynku, wyposażenie i uruchomienie 1 mieszkania wspomaganego dla 3 osób, wsparcie opiekuna mieszkania i terapeuty);

- Gmina Paczków (remont mieszkania, wyposażenie i uruchomienie 1 mieszkania wspomaganego dla 2 osób, wsparcie opiekuna mieszkania);

- Gmina Prudnik (remont mieszkania, wyposażenie i uruchomienie 1 mieszkania wspomaganego dla 1 osoby, wsparcie opiekuna mieszkania);

- Gmina Zawadzkie (remont mieszkania, wyposażenie i uruchomienie 1 mieszkania wspomaganego dla 1 osoby, wsparcie opiekuna mieszkania).

·         Rozwój usług opiekuńczych:

- Gmina Głubczyce (wsparcie seniorów na terenie wiejskim dla 8 osób przez 1 opiekuna/kę, zakup samochodu osobowego do świadczenia usług);

- Gmina Popielów (wsparcie seniorów w Gminie Popielów dla 20 osób przez 2 opiekunów/ki);

- Gmina Zawadzkie (wsparcie seniorów w Gminie Zawadzkie dla 6 osób przez 1 opiekuna/kę);

- Gmina Dobrzeń Wielki (wsparcie seniorów w Gminie Dobrzeń Wielki dla 15 osób przez 1 opiekuna/kę);

- Gmina Głogówek (wsparcie seniorów w Gminie Głogówek dla 4 osób przez 1 opiekuna/kę);

- Gmina Gogolin (wsparcie seniorów w Gminie Gogolin dla 10 osób przez 1 opiekuna/kę, zakup roweru elektrycznego dla opiekunki);

- Miasto Opole (wsparcie seniorów w Mieście Opole dla 20 osób);

- Gmina Skoroszyce (wsparcie seniorów w Gminie Skoroszyce dla 4 osób przez 1 opiekuna/kę);

  • Gmina Strzelce Opolskie (wsparcie seniorów w Gminie Strzelce Opolskie dla 4 osób przez 1 opiekuna/kę);
  • Gmina Walce (wsparcie seniorów w Gminie Walce dla 10 osób przez 2 opiekunów/ki).

·         Transport indywidualny typu door-to-door:

- Gmina Głubczyce (usługa świadczona dla około 40 osób);

- Gmina Zawadzkie (usługa świadczona dla około 54 osoby, zakup samochodu dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);

- Gmina Biała (usługa świadczona dla około 10 osób, zakup samochodu dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);

- Gmina Brzeg (usługa świadczona dla około 100 osób);

- Gmina Dobrzeń Wielki (usługa świadczona dla około 20 osób);

- Gmina Gogolin (usługa świadczona dla około 20 osób, zakup używanego samochodu dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami);

- Gmina Łubniany (usługa świadczona dla około 50 osób);

- Gmina Turawa (usługa świadczona dla około 160 osób).

·         Marszałkowski Kurier Społeczny (MKS) – usługi wspierające:

- Gmina Paczków (usługa świadczona przez 1 MKS dla około 30 osób);

- Gmina Popielów (usługa świadczona przez 1 MKS dla około 20 osób);

- Gmina Prudnik (usługa świadczona przez 2 MKS dla około 8 osób);

- Gmina Baborów (usługa świadczona przez 1 MKS dla około 10 osób);

- Gmina Branice (usługa świadczona przez 1 MKS dla około 5 osób);

- Gmina Brzeg (usługa świadczona przez 3 MKS dla około 50 osób);

- Gmina Dobrodzień (usługa świadczona przez 1 MKS dla około 10 osób);

- Gmina Dobrzeń Wielki (usługa świadczona przez 1 MKS dla około 8 osób);

- Gmina Domaszowice (usługa świadczona przez 1 MKS dla około 8 osób);

- Gmina Nysa (usługa świadczona przez 2 MKS dla około 20 osób);

- Gmina Strzelce Opolskie (usługa świadczona przez 2 MKS dla około 25 osób);

- Gmina Walce (usługa świadczona przez 2 MKS dla około 15 osób);

- Gmina Wołczyn (usługa świadczona przez 1 MKS dla około 15 osób);

- Gmina Turawa (usługa świadczona przez 2 MKS dla około 70 osób);

- Gmina Pakosławice (usługa świadczona przez 1 MKS dla około 8 osób).

·         Gmina Brzeg - Rozwój usług asystenckich:

(usługa świadczona przez 2 asystentów osobistych osoby niepełnosprawnej dla około 6 osób).

·         Towarzystwo Dobroczynne Niemców na Śląsku - Sąsiedzkie usługi opiekuńcze:

(dla 30 osób, świadczone przez 30 sąsiadów)

·         Powiat krapkowicki - Rehabilitacja osób z niepełnosprawnościami:

(zabiegi rehabilitacyjne dla około 80 osób).

·         Powiat nyski - Punkt informacyjno-doradczy:

(usługa dla około 50 osób o charakterze zindywidualizowanym dostosowanym do potrzeb i możliwości danej osoby).

·         Powiat prudnicki - Zajęcia/zabiegi usprawniające osoby niesamodzielne w powiecie prudnickim:

(usługa dla około 80 osób prowadzona przez rehabilitantów lub fizjoterapeutów wg. zaleceń lekarskich).

·         Powiat prudnicki - Usługi terapeutyczne i psychologiczne dla osób niepełnosprawnych w powiecie prudnickim:

(usługa dla około 30 osób z niepełnosprawnościami, wsparcie terapeutyczne i psychologiczne w formie indywidualnych spotkań).

·         Gmina Reńska Wieś - Utworzenie i prowadzenie Klubu Seniora:

(utworzenie Klubu Seniora w Długomiłowicach dla około 12 seniorów). 

·         Bank Żywności - Wsparcie niezależnego życia – rozszerzenie oferty Banku Żywności w Opolu.

·         Fundacja Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym - Warsztaty „Pozwól mi dorosnąć"

(realizacja 4 warsztatów wyjazdowych dla 20 osób z niepełnosprawnościami i 20 opiekunów).

·         Fundacja Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym - Szkolenie „Przekraczając granice”

(realizacja regularnych treningów na basenie i wodach otwartych dla 10 osób z niepełnosprawnościami i 10 opiekunów).

·         Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL - Aktywizacja społeczno-kulturalna seniorów

(zorganizowanie 10 - 5 dniowych wyjazdów społeczno – kulturalnych po Polsce dla 200 osób oraz 10 – 1 dniowych wyjazdów edukacyjno – kulturalnych dla 150 osób).

·         Opolskie Centrum Demokracji Lokalnej FRDL - Regionalny Dzień Seniora (organizacja przedsięwzięcia dla około 500 osób).

·         Stowarzyszenie Ambasada Sukcesu - Opolska Szkoła Sprawnie z Niepełnosprawnością

(zajęcia integracyjno – terapeutyczne dla 20 osób dzieci i młodzieży).

·         Wojewódzkie Zrzeszenie Ludowe Zespoły Sportowe - Wsparcie rekreacyjno-sportowe osób z niepełnosprawnościami

(zorganizowanie 3 edycji zawodów sportowych dla 350 osób).

·         Towarzystwo Społeczno – Kulturalne Niemców na Śląsku Opolskim - Aktywizacja Seniorów w małych miejscowościach województwa opolskiego

(organizacja różnego rodzaju warsztatów przez animatorów w 8 miejscowościach dla 160 osób).

·         Towarzystwo Społeczno – Kulturalne Niemców na Śląsku Opolskim - Działania animacyjne na rzecz seniorów:

(informacje i doradztwo psychologiczne dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu oraz ich opiekunów).

 

Zadania Lidera Projektu ROPS Opole:

·         Podnoszenie kompetencji i kwalifikacji personelu służb świadczących usługi w społeczności lokalnej (realizacja 3 szkoleń skierowanych do otoczenia osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym dla 40 osób – liczba osób w grupie około 20);

  • Empowerment „Senior” – Kwartalnik (opracowanie materiałów i wydanie 6 kwartalników o nakładzie 500 egzemplarzy);
  • Aktywizacja seniorów - warsztaty stacjonarne (prowadzenie warsztatów, z których utworzona zostanie grupa wokalna i teatralna składająca się z seniorów);
  • Aktywizacja kulturalna seniorów w ośrodkach kulturalnych (wystawienie 17 spektakli dla seniorów);
  • Zajęcia sportowo-rehabilitacyjne dla osób z niepełnosprawnościami (dla 50 osób z niepełnosprawnościami z podziałem na 5 grup po 10 osób);
  • Spotkania integracyjne dla starszych z niepełnosprawnościami (dla 500 osób, organizacja 5 spotkań dla około 100 osób każde);
  • Utworzenie kawiarenki społecznej (w tym organizacja warsztatów dla min 15 osób z niepełnosprawnościami, zakup sprzętu niezbędnego do utworzenia i prowadzenia kawiarenki);
  • Prowadzenie indywidualnego poradnictwa prawnego na rzecz osób niesamodzielnych, starszych oraz osób z niepełnosprawnościami (indywidualne porady prawne);
  • Prowadzenie otwartych prelekcji celem podnoszenia świadomości prawnej osób niesamodzielnych, starszych oraz osób z niepełnosprawnościami oraz ich rodzin (grupowe poradnictwo prawne w formie otwartych prelekcji);

·         Motywacyjny coaching senioralny (wsparcie specjalisty coacha skierowane do środowisk senioralnych dla 45 osób po 4 godziny lekcyjne – grupowe porady i rozmowy indywidualne.

·         Animaloterapia – rehabilitacja społeczna osób z różnymi typami niepełnosprawności (organizacja trzech 6 dniowych pobytów z rehabilitacją, każdy dla 9 osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów);

  • Motywacyjne warsztaty wytchnieniowe dla opiekunów osób z niepełnosprawnościami (organizacja warsztatów dla opiekunów, 5 grup warsztatowych składających się z 8 osób);
  • Warsztaty usprawniające osoby społecznie osoby z niepełnosprawnością (organizacja 10 – dniowych warsztatów dla min 12 osób);
  • Podnoszenie kompetencji personelu służb świadczących usługi w społeczności lokalnej – szkolenia uzupełniające wiedzę i umiejętności (organizacja studiów podyplomowych dla 40 osób z zakresu psychogerontologi);
  • Rehabilitacja społeczna i zdrowotna osób z niepełnosprawnościami (zakłada się objęcie wsparciem około 200 osób z niepełnosprawnościami)

Wsparciem objęte zostaną osoby fizyczne mieszkające w rozumieniu K. Cywilnego i/lub pracujące i/lub uczące się na terenie województwa opolskiego oraz podmioty, których siedziba/oddział znajduje się na terenie województwa opolskiego.

Grupa docelowa obejmuje:

·         Kadry realizujące usługi społeczne, w tym usługi opieki długoterminowej.

·         Organizacje społeczeństwa obywatelskiego.

·         Osoby potrzebujące wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (ze względu na wiek, stan zdrowia, niepełnosprawność).

·         Osoby starsze (powyżej 60 roku życia).

·         Opiekunowie rodzinni osób niesamodzielnych.

Łącznie wsparciem w ramach projektu zostanie objętych 2297 osób, w tym 905 osób z niepełnosprawnościami.

Preferowane do objęcia wsparciem w ramach projektu będą osoby:

·         znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności;

·         z niepełnosprawnością sprzężoną;

·         korzystające z programu FE PŻ 2021–2027;

·         zamieszkujące samotnie;

·         osoby fizyczne mieszkające w rozumieniu K. Cywilnego i/lub pracujące i/lub uczące się na obszarze wiejskim oraz Obszarze Strategicznej Interwencji wskazanym w Krajowej Strategii Rozwoju Regionalnego, tj. miast średnich tracących funkcje społ.-gospodarcze i/lub obszarów zagrożonych trwałą marginalizacją;

W pierwszej kolejności wsparciem objęte zostaną osoby i rodziny zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym -osoby niesamodzielne (i rodziny tych osób), których dochód nie przekracza 235% właściwego kryterium dochodowego na osobę samotnie gospodarującą lub na osobę w rodzinie, o którym mowa w ust. z dnia 12.03.2004r. o pomocy społ. lub 200% ww. kryterium w przypadku usług zdrowotnych oraz spełniających co najmniej 2 przesłanki z art. 7 ww. ustawy.

Głównym celem realizacji projektu jest zwiększenie dostępu do usług społecznych i zdeinstytucjonalizowanej opieki długoterminowej świadczonych w województwie opolskim na rzecz osób starszych, z niepełnosprawnościami oraz potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu co pozwoli przeciwdziałać ich marginalizacji i wykluczeniu społecznemu.

Okres realizacji projektu: od 01.01.2024 r. do 30.06.2025 r.

·         Wskaźniki projektu:

- Liczba obiektów dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami – 6;

- Liczba osób z niepełnosprawnościami objętych wsparciem w programie – 905;

- Liczba objętych wsparciem podmiotów administracji publicznej lub służb

publicznych na szczeblu krajowym, regionalnym lub lokalnym – 31;

-Liczba osób objętych usługami świadczonymi w społeczności lokalnej w

Programie – 873;

- Liczba opiekunów faktycznych/nieformalnych objętych wsparciem w

Programie – 40;

- Liczba podmiotów, które rozszerzyły ofertę wsparcia lub podniosły jakość oferowanych usług – 39;

- Liczba osób świadczących usługi w społeczności lokalnej dzięki wsparciu w programie – 80;

- Liczba utworzonych miejsc świadczenia usług w społeczności lokalnej – 119.

Wartość projektu (całkowity koszt projektu) : 22 389 125,19 zł

Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 19 030 756,41 zł

 

#FunduszeUE  #FunduszeEuropejskie 

 

Drukuj

Usługi sąsiedzkie

administrator włącz .

 (Źródło: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej)

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu przystąpił do pilotażowego wdrażania usług opiekuńczych sąsiedzkich w ramach ustanowionego przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej Programu „Korpus Wsparcia Seniorów" na rok 2024.

Seniorzy, którzy wymagają wsparcia w formie tego rodzaju usług lub bliscy/znajomi i inne osoby, które widzą potrzebę objęcia kogoś z seniorów takim wsparciem, prosimy o złożenie wniosku w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Brzegu przy ul Chrobrego 32a.

Usługi sąsiedzkie mogą być realizowane przez 7 dni w tygodniu w wymiarze nieprzekraczającym 14 godzin w tygodniu i obejmują pomoc w zaspokojeniu podstawowych potrzeb życiowych, podstawową opiekę higieniczno – pielęgnacyjną, przez którą należy rozumieć formy wsparcia niewymagające specjalistycznej wiedzy i kompetencji oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. 

Usługi sąsiedzkie może wykonywać osoba, która spełni następujące wymagania:

  1. Jest pełnoletnia,
  2. Nie jest członkiem rodziny osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie,
  3. Nie jest oddzielnie zamieszkującym małżonkiem, wstępnym ani zstępnym osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie
  4. Zamieszkuje w najbliższej okolicy osoby, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie,
  5. Ukończyła szkolenie z zakresu pierwszej pomocy,
  6. Została zaakceptowana przez osobę, na rzecz której są świadczone usługi sąsiedzkie,
  7. Została zaakceptowana przez organizatora usług sąsiedzkich.

Z osobą wykonującą usługi sąsiedzkie zawierana jest umowa zlecenie, za wykonanie której przysługuje wynagrodzenie w wysokości najniższego wynagrodzenia za godzinę pracy.

Osoba korzystająca z usług sąsiedzkich jest zobowiązana do ponoszenia za nie odpłatności zgodnie z tabelą określoną w § 2. załącznika do Uchwały Nr LXVII/670/24 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 29 lutego 2024 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi sąsiedzkie oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, a także trybu ich pobierania

MOPS w Brzegu jest uprawniony do sprawdzenia sytuacji życiowej osoby ubiegającej się o wsparcie w formie usług sąsiedzkich.

 

Załączniki:

- Program „Korpus Wsparcia Seniorów” na rok 2024

- Uchwała Rady Miejskiej w Brzegu

- Wniosek - przystąpienie do programu

Drukuj

OFERTA PRACY: PIELĘGNIARKA

administrator włącz .

OFERTA PRACY: PIELĘGNIARKA

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu zatrudni pracownika na stanowisko:

pielęgniarka

Miejsce wykonywania pracy: Brzeskie Centrum Seniora – Dzienny Dom Pomocy, ul. Piastowska 29, 49-300 Brzeg.

I.                        Wymagania niezbędne:

1. Wykształcenie: aktualne uprawnienia do wykonywania zawodu pielęgniarki

II.            Wymagania dodatkowe:

1.      mile widziane doświadczenie w zawodzie, ukończone kursy, szkolenia w zakresie opieki geriatrycznej, kurs pielęgniarki środowiskowej, kurs pielęgniarki rodzinnej,

III.            Ogólny zakres obowiązków:

1.               Ocena stanu przyjętego podopiecznego pod względem pielęgniarskim (wstępny wywiad dot. stanu zdrowia);

2.               Rozpoznawanie potrzeb zdrowotnych podopiecznych;

3.               Sprawowanie opieki medycznej nad pensjonariuszami, poprzez zapewnienie podstawowych świadczeń opiekuńczych:

a)      mierzenie ciśnienia,

b)      pomoc w utrzymaniu higieny osobistej,

c)      udzielanie pierwszej pomocy w nagłych przypadkach oraz podczas organizacji wydarzeń/imprez.

4.               Prowadzenie niezbędnej dokumentacji pielęgniarskiej;

5.               Aktywizacja podopiecznych do czynnego udziału w zajęciach terapeutycznych oraz prozdrowotnych;

6.               Prowadzenie gimnastyki ogólnorozwojowej dwa razy dziennie w przerwie trwania zajęć terapeutycznych  z podopiecznymi;

7.               Dbanie o pełne bezpieczeństwo podopiecznych;

8.               Prowadzenie dziennika zajęć terapeutycznych;

9.               Prowadzenie ćwiczeń usprawniających umysł – ćwiczenia na pamięć, logikę, etc.

10.           Prowadzenie apteczki pierwszej pomocy;

11.           Szerzenie oświaty zdrowotnej wśród pensjonariuszy oraz poradnictwo medyczne i edukacja zdrowotna;

12.           Wykonywanie innych prac zleconych przez Konsultanta ds. polityki senioralnej.

 

IV.            Warunki zatrudnienia:

1.      umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

 

Osoby zainteresowane, spełniające wymagania niezbędne proszone są o kontakt z Brzeskim Centrum Seniora:

49-300 Brzeg, ul. Piastowska 29

tel. 77 404 58 20

Konsultant ds. polityki senioralnej

Marta Habrych

 

O nas

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu jest jednostką organizacyjna gminy powołaną do wykonywania zadań z zakresu pomocy społecznej. Celem działania Ośrodka jest wspieranie osób i rodzin w wysiłkach zaspokojenia niezbędnych potrzeb życiowych i umożliwienie życia w warunkach odpowiadających godności człowieka. Celem ośrodka jest także przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu poprzez podejmowanie działań zmierzających do życiowego usamodzielnienia osób i rodzin oraz ich integracji w środowisku.

Skontaktuj się z nami

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu
ul. Bolesława Chrobrego 32a
49-300 Brzeg

Tel. 774169993 lub 774045595 
Fax: 775447025
NIP: 747-10-38-856
REGON: 004501727

e-mail:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Godziny pracy MOPS Brzeg: 
Poniedziałek - Piątek   7:15 - 15:15 

Joomla Templates by MightyJoomla